tisdag, september 29, 2009

skolkataloger från förr...

Christina, 10 år. liten och oskyldig.
glugg mellan tänderna, en tröja som det står simply pretty på.
en snelugg uppsatt i tofs och tajts.


Christina, 17 år. ball och viktig.
jag undrar vad som gick fel här..
hade jag och några andra kommit överens om att inte titta in i kameran innan, men sen ändrade dom sig och glömde säga till? eller (hemska tanke) tyckte jag att jag var för viktig för att titta in i kameran?
att jag var lite ballare än alla andra.


det tråkiga är att jag ser ut som en tönt.
och jag förstör kortet för alla andra.





3 kommentarer:

Anonym sa...

Det tycker inte jag, du har bara fått syn på något i taket, visst :)

kajsen sa...

koko, vart kollar du? hihi nämen du va ju söt ju, jag diggar ditt krull!

Puss:D

Christina sa...

det där krullet kan jag sakna ibland. det var gosigt.
men vad det slet på håret.. :p