torsdag, oktober 08, 2009

uppdatering.

Tänk så tråkigt det blir att blogga när jag inte fotar ngt.
Mycket roligare att blogga med bilder.
imorgon är det deadline på uppgifter i matten.
så jag ska ägna mesta tiden idag åt dom.
ikväll blir det hockey i luleå.
älskar att se djurgården spela nu för tiden.

--------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag mår bra om man bortser från rethostan och min onda hals.
Jag hoppas jag är bättre imorgon så jag kan träna innan helgen.
det är konstigt, men jag längtar efter att få träna.
kan ha att göra med att jag älskar gymmet.
det är fräscht och lite folk ! :D

2 kommentarer:

kajsen sa...

det är lätt som en plätt! man tar bara gröna linjen, tio min från slussen typ :) jag vill ju berätta för dig vart jag kanske ska praktisera!

Fan va najs att du gillar gymmet! Blir ju mycket enklare att träna då.

Pusspuss!!

Ebba sa...

du är så duktig!!! :)