torsdag, juni 24, 2010

hoppsan

Att jag ska ha så svårt att uppdatera denna blogg..
kan sammanfatta lite i några punkter.


idag gick jag på semester, som jag kallar det.
Joseph försökte få mig att förstå att det är 6v arbetslöshet.
jag vägrade lyssna. semester var det!

Fick igår klart att mitt vick på jobbet förlängs.
vilken lättnad och det känns så sjukt bra!

Har nog inte mått så bra som jag gör just nu någonsin.
livet ler mot mig faktiskt.

fick precis ett samtal från Italien som satte ett skimmer över dagen.

Ska förhoppningsvis åka med Alexandra till Åland i juli och gå på Rockoff.
Kent och Lars Winnerbäck bla. TACKAR!

uppdaterade iphone med iOS 4 i förrgår. HEJ så bra det blir!

Midsommar firas på Ljusterö.
åker upp ikväll och jag ska njuta!

Fotbolls VM håller på för fullt och så länge jag är bättre än
Per och pappa på tipset är jag mer än nöjd. (ser bra ut just nu...)

eftersom det är semester(nåja) nu så kanske bloggen uppdateras mer.
bilder ska jag lägga in också, telefonen är FULL.

Inga kommentarer: