måndag, augusti 30, 2010

en sån där lista


Nämn något som gjorde dig glad igår: eftermiddagen och kvällen med M.

Vad gjorde du kl 08 i morse: Tvingade mig upp ur sängen..

Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste bloggar och tittade på Biggest Loser.

Det sista du sa högt: ”Puss, hej.”

Det senaste någon sa till dig: ”Puss puss, hej.”

Vad har du druckit idag: 3 liter vatten och mina soppor.

Vad var det senaste du åt: Det var mer än 3 veckor sen jag åt. så jag kommer inte ihåg.

Vad var det senaste du köpte: ett par boots och två biobiljetter.

Vad är det för färg på din ytterdörr: brun på utsidan och blå på insidan

Vad är det för väder hos dig nu: molnigt

Godaste glassmaken: Ben & Jerry’s halfed baked

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.

Sover du tungt: Det händer

Drömmer du mardrömmar: Nej, inte just nu..

Trivs du med ditt jobb: Ja!

Favoritklädsel: Jeans.

Favoritlåt just nu: Hang with me och None of dem med Robyn !

Vad ser du om du tittar till höger: två soffor och en fåtölj.

Vad gör dig glad just nu: Att M kommer snart.

Vad ska du göra härnäst: göra mig en smaskig måltid av chokladsoppa!

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: lycklig

Favoritgodis: Choklad.

Kläder just nu: Jeans, gråa strumpor, randig oversize tröja

Sommarplaner: Det känns långt fram..

Hur många kuddar sover du med: 3-6st..

Spelar du något instrument: Har spelat trummor, men inte längre

Morgon eller nattmänniska: Morgonmänniska.

Vad är viktigast för dig: Familjen.

Är du kittlig: Mycket.

Snarkar du: jag puffar bara lite.

Stjärntecken: Lejon.

Stökigt eller välstädat: Gillar att ha städat och ordnat, men är en obotlig slarver. Jobbig kombo…

Inga kommentarer: