onsdag, oktober 27, 2010

Plask

Tajm to swim!

5 kommentarer:

Anonym sa...

you go girl! får henka på någon gång. nästa vecka kanske? puss/Kajsa

Christina sa...

när du vill darling! puss

Ebba sa...

jag har ju också tänkt börja simma, men åkt på någon slags förkylning istället... ta några simtag för mig med! :)

Christina sa...

Åh Ebba min lilla pt! Är det bra för mig att simma? Tänker att jag ska göra det 3-4 gånger i veckan.. + vattengympa 1gång i veckan.. Vad säger du proffset? ;) puss!

Ebba sa...

simning är en bra träningsform för dig. det belastar inte lederna alls, vilket andra former gör, så det är en väldigt skonsam träningsform! vid simning tränas hela kroppen och det är toppenbra. för att få mer konditionsträning kan du köra intervaller, dvs en länga snabbt, en länga långsamt. upprepa 10 ggr.

fixade du kort på F&S?