torsdag, januari 06, 2011

en liten sammanfattning.


i januari köpte jag min iphone. kärlek kallas det. i februari var det OS. jag var arbetslös och såg typ allt.
i mars var det hockey, djurgården gick sådär långt som man kan gå utan att vinna. 
i april föddes en liten stjärna, min älskade guddotter Vilma. I maj skrattade jag mycket. tydligen. 
midsommaren var helt galen, mycket saker kan hända på ljusterö. åka traktor är bara en. 
sommar! juli! My kom hit. var här många fler dagar än vad som hör till vanligheten och jag älskade varje stund. mycket vin och öl dracks denna månad. märkligt. 
Var på gröna lund i augusti och tog en lott. jag vann. såklart. 
två dagar senare vann jag M också. jag hade mycket tur där och då. 
september var månaden han den där åkte. men innan dess hade vi roligt. han och jag.
i oktober sprang jag runt på en åker och älskade mitt liv. Kajsa följde efter som en riktig paparazi. 
i november bakade jag bullar. det var nog det enda jag gjorde. nej, jag festade lite också.
i december var det mycket känslor i den här kroppen. 
men sista dagarna av december kunde jag inte sluta le. 
så det måste varit ett bra år. 

Inga kommentarer: