lördag, augusti 06, 2011

En liten bit av Gotland.


Det blev ju som sagt en hel del bilder på Gotland. 
Jag har inte varit där på 14 år innan denna resa. 
jag älskar ön och det kommer inte dröja 14 år innan jag återvänder. 
Får lägga upp bilder successivt de närmsta dagarna/veckorna, för jag har mycket jag vill visa!  

Helgumannen på Fårö. 



vackra vackra fårö. 

Langhammars raukar 



Mamma och jag badar i 'blå lagunen'
ett kalkbrott på norra gotland. över 20 grader i vattnet och knallblått vatten.
vackert och skönt! 

2 kommentarer:

Louise sa...

Taack fina du!!! & helt underbara bilder!!! :D & du! Tack vare dig har jag börjat läsa Fredrik Backmans blogg & I love it!!! Tackar för tipset ;)

Mato sa...

Blå Lagunen är hur häftig som helst - varit där flera gånger! :D Tack för kommentaren och gratulationerna i bloggen. Nu är jag både gammal och fru. :P