lördag, december 19, 2009

en till såndär lista,...


Vad gjorde du kl 08 imorse: SOV!


Vad gjorde du för 15 min sedan: sjöng högt till Anton Kristianssons låt Lilla London

Det sista du sa högt: HAHAHA, efter att ha läst Djurgårdens juniorers jvm blogg


Det senaste någon sa till dig: 'jag ringer dig sen, så stäng av mobilen om du ska sova'


Vad har du druckit idag: vatten,mjölk och glögg!


Vad var det senaste du åt: Tomat med keso och örtsalt.


Vad var det senaste du köpte: ett par SKOR (julklapp från mamma&lotta. mina fötter jublar) och lite tröjor, inga svarta!


Vad är det för färg på din ytterdörr: brun utåt, blå inåt.


Vad är det för väder hos dig nu: snöigt värre


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: har aldrig upplevt det, men kanske..?


Sover du tungt: haha jovars


Drömmer du mardrömmar: bara när jag har hög feber..


Trivs du med ditt jobb: oerhört!


Favoritklädsel: klänning och strumpbyxor!


Favoritlåt just nu: Gitarrer & Bas, Trummor & Hat med HÄSTPOJKEN!


Vad ser du om du tittar till höger: Kongo


Vad gör dig glad just nu: musikhjälpen, niklas, mina nya varma skor, mina vänner & min familj!

Vad ska du göra härnäst: sova..


Höger eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu: trött och irriterad på min huvudvärk.


Favoritgodis: stora nappar!


Kläder just nu: svarta strumpbyxor, vit (ny) tröjklänning.


Sommarplaner: i sommar ska jag bli brun, väldigt brun.


Hur många kuddar sover du med: 8 eller 10. inte räknat på ett tag.


Spelar du något instrument: Nix! Men jag spelade trummor från 4an till 9an.


Morgon eller nattmänniska: morgon..

Vad är viktigast för dig: Att min familj och mina vänner mår bra..


Är du kittlig: på vissa ställen..


Snarkar du: absolut inte, men jag gnisslar tänder ibland..

Stjärntecken: Lejon..

Längtar du mest efter just nu: Julafton!

Inga kommentarer: