torsdag, november 29, 2007

Julstämning

Idag har jag gjort mig en egen adventsljusstake, inte så att jag har pysslat och skapat. (någon måtta får det vara..)
Jag har köpt mig en lite avlång 'kruka' och fyllt den med mossa och satt i lite tjockare ljus, helt underbart blev det!
Sen köpte jag massa nya julstjärnor idag, så nu är husets fönster fina också!
Finare ska dom bli då alla ljusstakar och pynt kommer fram.
På söndag ska jag upp på vinden och rota efter kartongerna. Hjälp lär jag behöva. Mamma? (tänk på att du har min ipod! ;D)





Mr.N
miss you

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, lever du till och med? :) längesen man hörde ifrån dig. Jag har faktiskt ingen aning om hur det går för mitt lag. så det kanske du kan berätta för mig (på ett snällt sätt dvs)? :)

Anonym sa...

sis, kom och baka nusselubbar med mig på söndag? :D
jag lovar att inte sjunga med till julsångerna!