söndag, januari 27, 2008

Australian Open

Vaknade så jag hann se lite av finalen av australian open (:
Blir tomt på nätterna utan tennisen nu, men det får gå.. ;D

När jag tittade på matchen nu kom jag och tänka på när jag var liten,
då skulle jag och mina bröder sova nere i vardagsrummet, ställa väckarklockor, för att vakna och ligga och titta på matcherna tillsammans, jag tror inte att jag vaknade en enda gång. Men att ligga i vardagsrummet mellan mina stora brorsor var hur mysigt som helst.
Jag brydde mig väl inte så mycket om själva tennisen då, bara att få vara med, var det viktiga för mig! :D


Nu ska jag väl göra mig i ordning, KALAS snart, min bror fyller 31 på tisdag, och det ska firas idag! :D
ska vara där om 1½h, så det är läge att kliva upp tror jag allt :D

Ikväll, måste jag räkna matte, ojoj. lektion imorgon. gäller att inte halka efter.

Inga kommentarer: