onsdag, januari 09, 2008

Det slog mig nyss..

Klockan 14 imorgon, sitter jag i skolbänken.
Jag känner mig som 7år igen. som väntar på att få se nya ansikten och lära sig ABC & 123.
Fast jag ska lära mig lite annat. som jag inte vet om jag ens vill lära mig.
Hur jag ska somna ikväll vet jag inte, och vad det värsta som kan hända är, de vet jag inte heller.
Men lik förbannat är jag jätte nervös.
Jag hoppas vi har en bra lärare, och inte en som stavar sitt namn med `´ över sina e:n. (som den värsta läraren jag någonsin haft gjorde)
-Då slutar jag! sa jag till mamma idag.
-Det är dags att vara stor då, bli lite vuxen. Svarade min kära mor då.
ohwell, vi får väl se.. ;D

Nu ska jag spela lite couronne mot Mr.N innan jag dunkar huvudet mot kudden.

håll tummarna för mig imorgon. please.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag antar att du kommer få din Äppel-bok idag
du kommer säkert avancera till både Piron och Päron :/

couronne? som det som gamla kärringar spelar? :O *orolig över sis hälsa*

det kommer gå finfint idag
du ska ju va cool i rökrutan ;D
är det nåt barn som är elakt så skickar du dom till mig!