tisdag, januari 08, 2008

En bra tisdag.

Idag var en bra dag, stressade lite väl mycket imorse dock.
Klockan går lite väl fort ibland, men jag hann med bussen trots allt.
Jag åkte till Medis och mötte upp Simon, vi ses inte ofta, men då vi ses fylls jag med energi, han är klok han.
Efter det var det dags att röra sig mot Täby Centrum för att fika med Ebba, fick låna en mattebok av henne som jag kommer ha nytta av, hoppas jag.


Då jag ändå var i centrum passade jag på att byta en av mina julklappar från body shop, har en sådan som jag fick och kände att jag ville ha ngt annat.

Hittade en Shower Gel som luktade super gott, så jag slog till.
Hittade även lite smått på rean till Mr.N, Mycket bra!






Dreamteam del 2 avslutades idag.
jag ledde med 62-3 igår.
jag tror jag vinner.

Inga kommentarer: