tisdag, maj 13, 2008

EM

Jag har precis tittat på EM-uttagningen och jag måste säga att det både var bra och dåligt.
Henke är tillbaka, det är självklart helt underbart. han SKA finnas med, för han är outstadning.

Men.. Rosenberg istället för Berg ?
det vet jag inte om jag gillar.
Rosenberg har gjort ett lyckat framträdande i landslaget.
Mot Danmark. då han tog emot ett slag i magen.
Ohwell.
Zlatan, Henke, Elmander, Allbäck. alla dom fyra går före Markus. så han får nog mest värma bänken.

Sebastian Larsson är så självklar han med.
Så där tänker jag inte klaga.

Nu håller vi alla tummar att Linderoth håller, så vi slipper killen utan permanent.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch ja,Rosenberg får dom inte släppa in på planen!

Benjamin Kainz sa...

HENKE HENKE::::SHALLALALALA!!!!!! Åh va fint...nu ska vi klä oss gula och blå....dricka cider tills vi är riktigt på......och heja som få!!!!! Fasen va kul...henke larsson...shalalalala.....henke larsson....shalalalalala!!! Åh så fint det här blir!!! Guess who....i benjis namn....=)