lördag, maj 17, 2008

Som Djurgårdare är jag mycket glad att vårsäsongen är slut.
Mer behövs inte säga. så vi stänger våra munnar och ser fram emot EM.


Fick besked av min chef på sv. golf förbundet igår att jag får ett läger även i år. 3 veckor blir jag borta.
Jobbar på skolan till 19 juni. 20e är det midsommarafton. 21a hinner jag packa och må gott innan jag åker till Finspång den 22a. Hoppas det blir lika bra som det brukar vara. Ser fram emot det gör jag i alla fall ! :D
Men tre veckor är alltid tre veckor. Vara borta från Kongo, familjen och mina vänner så länge är inte kul.
Bäst är att jag sen har jobbat klart för sommaren. så när jag kommer hem 12 Juli är det dags för sommarlov :D
Hoppas jag och mamma kan ta en sista minuten då, bara ligga på en solstol och må bra i solen :D



Ikväll är det mycket på TV.
En som jag känner ganska väl är med i Glasklart ikväll. (i buren)
Sommarkrysset börjar och Jason Mraz är där..
Sen spelar Detroit semi mot Dallas kl. 19.30
och klockan 21 är det bronsmatch mellan Sverige och Finland i VM.

HALLÅ!? GE MIG FLER TV APPARATER !


Inga kommentarer: