torsdag, september 18, 2008

En varning..

Nu drar ES igång ikväll.
därför kommer min blogg handla mycket om det nu,
Den serien blir en så stor del av mitt liv under dessa månader, så det går inte att undvika.
klart att det inte bara kommer bli sport, men väldigt mycket.
nästa vecka är helt galen (men underbar) om man ser med mina ögon..

Måndag: Träffa Ebba. inte mycket sport, men det är underbart ändå.
Tisdag: Brynäs - Djurgården (ppv)
Onsdag: Djurgården - aik (råsunda)
Torsdag: Djurgården - färjestad (hovet)
Fredag: än så länge oplanerad..
Lördag: Modo - Djurgården (ppv)
Söndag: Ljungskile - Djurgården (ppv)

Jag vet inte om ni förstår hur lycklig jag bli över en sån här vecka.
jag vet inte om jag förstår det själv. 5 matcher med mina favoritlag och inga matcher krockar.

ÄNTLIGEN HÖST !

Inga kommentarer: