onsdag, mars 04, 2009

infektion och akut bihåleinflammation.

Så sammanfattas väl de senaste dagarna.
Var hos doktorn för att få svar på varför jag varit så trött de senaste veckorna.
Han kunde inte förstå varför jag inte kommit in tidigare.
Men jag fick min medicin och efter 3 tabletter känner jag mig genast mycket piggare.
det gör inte ont i pannan och jag orkar göra saker.
Imorgon ska jag återgå till jobbet och ungarna blir nog glada då dom slipper se mig gäspa varannan sekund.

Har orkat städat lite idag.
Men min dammsugare lever ett eget liv.
lägger av då jag dammsuger för fullt, då slutar jag dammsuga och sätter mig ner. helt plötsligt brummar det till och den går igång av sig själv. (jag blir lika rädd varje gång)
Vad försöker den säga ? Att jag är för dålig på att dammsuga och att den inte tänker ställa upp bara för att jag måste? Eller är påsen full kanske?

Inga kommentarer: