måndag, april 06, 2009

underbara måndagkväll !


Helt ärligt struntar jag i hur djurgården tar poäng, bara dom tar poäng.
och det är precis vad dom gör ikväll.
En otroligt tveksam straff, som Sjölund håller på att schabbla bort.
Men som tur är så är tre poäng,tre poäng.

Pricken över i't idag är ändå att aik missar elitserien nästa säsong.
mötet med södertälje på hovet slutade med förlust med 2-6.
Jag och pappa jublar, känner vissa andra djurgårdare som ville ha upp aik till elitserien.
men tack och lov blir det inte så!

Efter att gnagarna varit så kaxiga och sålt biljetter till möten med DIF känns detta så oerhört skönt!
stanna där ni hör hemma, gnagarsvin :D


Jag ska snart krypa ner med mitt jätte smile och sova sådär äckligt gott som bara jag kan.

PUSS !

2 kommentarer:

N sa...

Åh en sådan härlig dag! Djurgår'n vann! Djurgår'n vann!
Haha gnihets biljetter lär vara tokbleka innan dom stackarna tar sig upp till Elitserien. Kanske om man utökat till 32 lag år 2096. ;)

Anna sa...

hon är för härlig den unga damen. stolt faster märker man att du är! :D