tisdag, april 07, 2009

tippatips del 2

Niklas frågade hur tipset gick, jag hade helt glömt det där.
och med facit i hand så vann han, jag hade två fel. Han hade bara ett.
Det känns surt, men det är så gammalt så det är glömt.

Idag är det dags för nya matcher och därför nytt tips.

Lagen som CHRISTINA tror går vidare är:

Arsenal (bara med hjärtat jag tippar så, tror det kan bli svårt)
United (det svider, men det blir så. Känns som den på förhand mest självklara segraren. )
Barcelona (fast någonstans tror jag att B München vinner..)
Liverpool (det är som att välja mellan pest eller kolera, så det var lotten som bestämde hur jag skulle tippa.)

Lagen som NIKLAS tror går vidare är:

Arsenal (Tyvärr lätt)
United (Behöver inte ens spela matcherna)
Barca (Nästa lika klart...)
Chelsea (Koncentrerar sig bara på CL,körda i ligan)


Hur tippar ni ?

2 kommentarer:

N sa...

Var ju ingen större skräll! Blir 4-3 denna gång då...;)

Joseph sa...

UNITED (vinner hela skiten i år igen)
villareal (snäppet starkare och bättre lag än arsenal)
liverpool (går som en maskin och inte ens hiddink har motmedel mot de)
barcelona (bayern är överskattade)