fredag, februari 11, 2011

11 februari

detta är en trappa.
när jag tog mig upp för den visste jag inte vilken mardröm som väntade.
att ta sig till jobbet idag var inte skoj.
försökte till och med lifta.
ingen plockade upp mig. ehh tack?
men jag var i tid. till och med tidig.
bra så.

slutade tidigt , åkte till kyrkbyn och hämtade Tuva.
han gosa lite med världens finaste Vilma också.


Solen tittade fram på eftermiddagen när Tuva och jag åkte mot stan

FIKATAJM

med  världens bästa mamma/farmor

spanar efter bästa Lotta

Lånar fasters mössa. för den är rooooosa. 

större gottegris får man leta efter.
(fast i denna familj behöver man inte leta länge iofs...)

plask plask 

Mina sängkompisar inatt. 
klockan ringde 04.50 imorse. 
så jag lär snart göra sötnosen sällskap. 


hejdå!

1 kommentar:

Anonym sa...

fy va mysigt! Vilken bra dag:)
puss /Kajsa