torsdag, februari 10, 2011

godnatt kompisar.

Den här veckan har gått jätte fort! 
tänker inte klaga, vill bara konstatera.
hoppas att nästa  går lika snabbt för veckan efter det betyder nystart! 

Idag kom snön. igen. och jag grät inombords.
jag är så sjukt less på snön. försvinn försvinn. NU.

Var på Friskis efter jobbet idag igen.
alltså, jag har ont nu. förstår ni hur jag kommer må imorgon? 
hurra för träningsvärk. ehh nej. 

Imorgon jobbar jag 7-14
sen ska jag hämta bästa Tuva i kyrkbyn, ta med henne till stan och strosa lite.
kaffet är slut så det ska hon få hjälpa mig att handla. 
Sen ska hon sova hos mig och det ska bli så mysigt!
min stora lilla brorsdotter som blir 3 om 14 dagar. (HJÄLP!)

Eftersom klockan ringer 5 imorgon är det bäst att säga godnatt.







godnatt. 

Inga kommentarer: